BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MOST WELCOME

PELANGGAN DIHORMATI, SELAMAT BERKUNJUNG KE RUANGAN KAMI.

Sunday, June 12, 2011

Banner Sambutan Bulan Ramadhan Al-Mubarak 2011









Design Banner Untuk Sambutan Bulan Ramadhan 2011

Pihak pengurusan Warisan Baitunnur Enterprise memohon maaf di atas kelewatan mempamerkan rekabentuk Banner Sambutan Bulan Ramadhan seperti yang dijanjikan pada
11 Jun 2011 disebabkan kesibukan kenduri saudara mara pihak pengurusan. Walaubagaimanapun, pihak kami sedaya upaya menyediakan rekabentuk tersebut.


Seperti yang para pelanggan lihat di atas, pihak kami mengemukakan beberapa rekabentuk untuk para pelanggan membuat pilihan. Bagi kod DBR 1, saiz adalah 2' x 5' dengan harga serendah RM 22.20 manakala bagi kod DBR 2, saiz adalah 3' x 7' dengan harga serendah RM 46.60. Harga tersebut dikira RM 2.22 per kaki persegi.

Untuk makluman para pelanggan, warna dan kandungan tulisan dalam rekabentuk banner tersebut boleh ditukar mengikut citarasa anda tanpa cas tambahan akan dikenakan. Sekiranya perubahan rekabentuk diperlukan, pihak kami akan mengemukan terus ke email para pelanggan (hanya untuk pelanggan yang mempunyai email).

Selain daripada itu, pihak kami juga menyediakan rekabentuk banner mengikut citarasa anda. Anda hanya perlu email maklumat kepada pihak kami (kepada pelanggan yang mempunyai email sahaja) background yang dikehendaki, foto yang dinginkan dalam banner, jenis tulisan mengikut citarasa anda, warna yang digemari serta lain-lain info yang para pelanggan perlukan untuk diletakkan dalam banner tersebut. Pihak kami akan merekabentuk banner mengikut imiginasi anda sehingga anda berpuas hati dengan rekebantuk tersebut. Hanya RM 5 cas tambahan dikenakan untuk setiap rekabantuk tersebut.

Para pelanggan boleh menentukan saiz banner yang diperlukan. Saiz standard dan harga :
  • 2 kaki x 5 kaki = RM 22.20
  • 3 kaki x 7 kaki = RM 46.60
  • 4 kaki x 7 kaki = RM 62.15
  • 4 kaki x 8 kaki = RM 71.00
  • 5 kaki x 8 kaki = RM 88.80
  • 5 kaki x 9 kaki = RM 99.90
  • 5 kaki x 10 kaki = RM 111.00
  • Dan lain-lain saiz mengikut keperluan anda

Penghantaran adalah percuma di sekitar Pekan Kuala Nerang dan laluan Alor Setar-Kuala Nerang dengan masa penghantaran kurang 10 hari waktu berkerja (bermula dari tarikh rekabentuk disahkan)

Tempahan boleh dibuat melalui cara email, fax atau telefon (maklumat seperti dalam info perniagaan).

Pihak kami akan update info berkaitan Banner Sambutan Bulan Ramadhan Al-Mubarak 2011 dari masa ke semasa.

Terima kasih daripada pihak pengurusan Warisan Baitunnur Enterprise.

0 comments: