BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

MOST WELCOME

PELANGGAN DIHORMATI, SELAMAT BERKUNJUNG KE RUANGAN KAMI.

Sunday, June 5, 2011

Teluk Kumbar Warisan Homestay



Teluk Kumbar Warisan Homestay yang terletak di salah satu perkampungan Teluk Kumbarmerupakan salah satu daripada 2 homestay yang dimiliki oleh pihak kami ( 1 lagi di Kuala Nerang, Kedah Darul Aman ).

Selain kapasiti tempat tidur (berkatil) berjumlah 11 orang bagi 5 bilik tidur, ruang serbaguna dapat menampung sehingga lebih daripada 15 orang dalam satu-satu masa dalam keselesaan. Secara puratanya, homestay kami MAMPU MEMUATKAN LEBIH 26 ORANG DALAMKEADAAN SELESA.

Homestay di kelilingi oleh perkampungan dan pekan serta berdekatan dengan pelbagai kemudahan berhampiran. Menariknya, homestay ini DIKELILINGI DENGAN BEBERAPA BUAH KEDAI MEE UDANG yang sinonim dengan Pekan Teluk Kumbar serta Pulau Mutiara. (Hanya berjalan kaki)

Selain daripada itu, homestay kami BERDEKATAN DENGAN PANTAI (kira-kira 100 meter) bagi seisi keluarga berehat dan bersantai sambil mandi serta antara lokasi NELAYAN MEMUNGGAH HASIL LAUT yang diperolehi dan secara tidak langsung ANDA BOLEH MEMBELI IKAN SEGAR terus dari para nelayan.

Dari segi perjalanan, homestay ini hanya kira-kira 6 KM DARI LAPANGAN TERBANG ANTARABANGSA PULAU PINANG yang mengambil masa hanya kira-kira 10 minit untuk sampai manakala hanya 20 KM DARI SUSUR KELUAR JAMBATAN PULAU PINANG yang mengambil masa hanya kira-kira 25 untuk sampai.

HUBUNGI KAMI :
019 428 3571 / 013 507 7133 (LINI)
019 475 2077 (MAT)

0 comments: